Nytt år - nya vanor

Då står man inför ett nytt år igen och som vanligt lovar jag mig själv att föröka skaffa mig lite bättre vanor. Förra året lyckades jag fram till semestern men sen gick det åt pipan. I år hoppas jag att jag ska kunna hålla mig ännu längre och inte ge upp. Ska försöka köra efter gi-boken jag fick av Fredrik i julklapp samt några frukostrecept jag hittat i tidningen Amalia.
 
Till frukosten på jobbet imorrn:
2,5 dl naturell yoghurt
1 msk blåbärssylt
½ dl blåbär
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Då är vi två, som ska köra på den linjen...

I morgon är det första yoga passet på Friskis, ska bli spännande!

Heja heja!

// Kram

2013-01-01 / 15:53:56
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!