Veckoresultat

Måndag

Frukost: Tre sportknäcke med keso och körsbärstomater, en kopp grönt te med en skvätt
sojamjölk.
Middag: Raggmunk med sojakorv, lingon och senap. Citronvatten
Fika: En kopp kaffe.
Kvällsmat: En skiva Willys solrosbröd med räkost och körsbärstomat. Ett sportknäcke med
räkost och körsbärstomat.Ett glas proviva.

Motion: 60 min promenad.


Tisdag

Frukost: Ett sportknäcke med keso o salladskrydda, två sportknäcke med bregott och tomat. En kopp
grönt te med sojamjölk.
Mellanmål: En banan.
Middag: Raggmunk med sojakorv, lingon o senap. Citronvatten.
Kvällsmat: Två skivor Willys solrosbröd med bregott, kokt ägg och randig kaviar. Ett glas
proviva.
Kvällsgodis: Två päron

Motion: 45 min promenad.


Onsdag

Frukost: Tre sportknäcke med bregott och tomat. En fruktsmoothie.
Fika: En kopp kaffe.
Middag: Falafel, paprika, lök, sallad, majs och creme fraiche i tortillabröd. Loka.
Kvällsmat: Tre sportknäcke med bregott och tomat. Ett glas proviva.

Motion: 40 min promenad.


Torsdag

Frukost: Tre sportknäcke med keso och salladskrydda. En kopp grönt te med sojamjölk.
Mellanmål: Fyra morötter med smaksatt creme fraiche som dip.
Middag: Potatismos och lax med kall sås gjord på creme fraiche med vitlök och sweet chilisås.
Limevatten.
Kvällsmat: Två skivor Willys solrosbröd med bregott, ägg och randig kaviar.
Kvällsgodis: Morötter med dip.

Motion: 60 min promenad


Fredag

Frukost: Tre sportknäcke med bregott, tomat och gurka. En fruktsmoothie.
Fika: En kopp kaffe och två blåbärsmuffins.
Middag: Fullkornsris och majschnitzel med Thai green curry-creme fraiche. Limevatten.
Kvällsmat: Ikväll ska vi göra toast på energi-bröd med keso, tomat och ost.
Motion: 40 min promenad.


Vikt: -1 kg.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Grattis!



Jätte bra jobbat!



Nu har jag något att kämpa för, tills nästa fredag!

Kändes lite surt med ett + på vågen.



Märker du någon skillnad på vad du stoppar i munnen, när du för kostdagbok?



Lycka till!



// KRAM

2010-01-08 / 16:20:36
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!