Utmaningen

Jag följer en blogg som heter Annas dagar och häromdagen hade Anna lagt ut en utmaning till sina läsare och jag har nu bestämt mig för att göra ett försök. Jag hade ju redan tänkt mig att göra det här redan innan jag såg utmaningen men det kan ju vara skönt att veta att det finns någon mer, även fast vi är långt ifrån varann, som kämpar för samma sak. Hur som helst så ska jag från och med idag hålla mig borta från godis och fika i veckorna, bara regelbundna mattider som gäller. Så ska jag ju fortsätta vara ute och gå minst en gång om dagen oxå. Jag kommer under veckan att föra dagbok över mat och motion för att på fredagar redovisa detta här i bloggen, kommer även att redovisa eventuell viktned- eller uppgång.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Låter sunt! :)

2010-01-04 / 09:26:24
URL: http://yvlima.blogg.se/
Anna säger:

Åh, vad det värmde i hjärtat över detta inlägg!



Och jätte roligt att du ville vara med!

Hittils har det faktiskt gått bra att föra kostdagbok.

Har haft lite sötsug i dag, men då tog jag en näve med chawsenötter.



Ska bli spännande och se vad vågen visar på fredag!



LYCKA TILL!!!



// KRAM

2010-01-05 / 21:22:01
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!