Ny träning

Loggade in imorse för att som vanligt boka ett pass Easyline till torsdagkväll och fick då se att de skulle ha ett nytt pass. Passet kallas för TRX och jag har väntat länge på att passet skulle läggas in i schemat så jag bestämde mig för att boka det istället. Men när jag klickat på boka kommer en röd text upp som säger att jag inte har rättigheter att boka. Jag skickar ett mail med frågan varför detta händer och får svar att de ska undersöka saken. Får senare ett mail där det står att det ska funka så jag loggar in igen men samma sak händer. Har nu mailat igen men inte fått något svar. Jag bokade Easyline för att ha någon träning på torsdag men jag hoppas fortfarande på att det ska gå att boka innan torsdag.
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!