Paket

I tisdags kom en avi på posten men jag har haft huvudvärk hela veckan så jag har inte orkat hämta ut paketet förrän idag. Jag visste ju redan vem det var ifrån.
I paketet fanns det massor av små paket. Dessa är bara dem som jag fick, fanns tre till Fredrik oxå. Vi har lagt undan dem till jul.
Och du Anna inte behövde du ju leta efter någon julklapp till katterna! Titta här bara!
De tog paketet när vi tagit ut julklapparna.
 
Tack snälla Anna och Frelle för paketen!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Stackars lillstumpa fick ligga utanför

2012-11-23 / 20:22:10
URL: http://tantmillasvirkstuga.blogg.se
Anna säger:

:D Ni är så söta!

Som sagt, Fredda skulle ju ha ett till, men det fick jag ju inte skicka med post...

Ha en fin lördag!

// Kram

Svar: Han blir säkert nöjd med dem han får ändå.
Carro

2012-11-24 / 07:53:57
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!