Carbzone

Fredrik jobbar idag och jag kan som vanligt inte sova längre än till 5. Utanför faller regnet och jag har redan startat tvättmaskinen och satt ihop en jordgubbstårta.

Ätit frukost har jag oxå.


Det här brödet beställer jag från Carbzone. Jag har beställt två gånger och varje gång har det varit strul. Första gången kom det aldrig något paket, jag mailade flera gånger men det tog nästan två veckor innan de fattade vad jag menade och skickade ut ett nytt. Jag beställde andra gången i början av denna vecka och i torsdags fick jag sms om att paketet var framme och blev glad över att det funkat den här gången. På kvällen hämtade jag ut paketet. När jag kommer hem och öppnar upptäcker jag att bara hälften av det jag beställt finns med men att alla varorna finns med på fakturan. Jag skickade direkt ett mail igen som jag fortfarande inte fått något svar på, har de inte svarat till på måndag blir det att ringa för jag tänker verkligen inte betala för något som jag inte fått! Jag tycker verkligen att det är tråkigt att det ska vara så här för jag vill gärna fortsätta köpa brödet då det är väldigt gott men orka hålla på så här varenda gång.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!