Börja om

Fick avboka förra söndagens träningpass då jag blev hyperförkyld. Har nu inte tränat på över en vecka men i eftermiddag ska jag köra ett ABS/ASS-pass som jag vet kommer bli svinjobbigt. Har även bokat in ett Easyline-pass på tisdagkväll. Brukar köra Easyline på onsdagar oxå men fick idag se att de satt in två nya pass då, Mindfullness och Yoga, så funderar på att testa dem istället.

Nu hoppas jag bara att jag får vara frisk så jag kan komma igång med träningen igen. På grund av dålig aptit så har det inte varit några problem med maten under senaste veckan så det blev ett litet minus på vågen trots utebliven träning.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!