Halva priset-lådan

Jag har varit en sväng ner till Ica Fyren för att köpa lite av det de hade billigt denna vecka. Den större handlingen gör Fredrik på Willys idag då han ändå är iväg och hjälper en kompis att flytta. Förutom det jag skulle ha hittade jag en nessesär i halva priset-lådan, kanske inte den snyggaste mänskligheten skådat men jag har letat efter en och den här duger utmärkt.


Jag fyndade även ett saftset (en tillbringare och fyra muggar i plast). Det var mest muggarna jag var ute efter då jag velat ha några oömtåliga som man kan ha med sig på utflykter.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!