Segaste morgonen/förmiddagen

Jag är otroligt segstartad idag. Vaknade strax efter att Fredrik gått till jobbet men låg kvar i sängen med laptopen på magen till halv 8 innan jag orkade masa mig upp för att äta frukost. Sedan tog det ytterligare två timmar innan jag tog mig för att klä på mig för att gå ut och ge fågelkrakarna mat (nu är det fullt pådrag i automaten utanför fönstret). Så hade jag ju varit jobbig nog och glömt köpa en grej när vi var och handlade igårkväll så det var ju bara att ge sig iväg.

Skrapa rutan en lördag är ju inget man drömmer om precis (det är sån där tunn jobbig is som vägrar släppa).


När jag nu var för lat för att tanka bilen på vägen hem igår då det var plusgrader får jag göra det nu i minusgrader.


12:e november och jag kör fortfarande på sommardäck, är kanske dax att byta snart.


Nollställt tripmätaren.


Dax att handla.


Sorry Fredrik, men denna hylla är tom.


Förutom det jag skulle ha köpte jag med mig ett paket av chokladlöven som Anna tipsade om i sin blogg för ett tag sedan.


Hittade oxå en ny sorts sojakorv.


Dax att börja förbruka lite ur mitt vegetariska fack i frysen tror jag.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Jeanikee säger:

Tack så jättemycket! Det är jättetrist när man går upp, men oftast så brukar det tyvärr finnas en anledning. :( Själv så har jag de senaste veckorna försöka hålla mig väldigt strikt till vardags och sedan lyxa till det till helgen. Då har man något att se fram mot ;) Sen har jag vägdag på fredagar, vilket gör att man blir lite taggad lagom till helgen då det är lättare att falla ur...

2011-11-12 / 13:03:29
URL: http://www.jeanikee.se
Anna säger:

Åh, den där isen hade jag också på rutan i morse. Går knappt bort med isskrapan, men försvinner på en sekund, när man sätter på blåsten på rutorna.



Du kan spara arken till löven sedan och fylla dem själv.



// Kram

2011-11-12 / 18:02:33
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!