Ett lungt nyår

Vi har en lugn nyårsafton i år oxå. Det gör absolut ingenting för min mage har bråkat sedan i onsdagskväll så jag har ingen större lust att hitta på något.

Det har varit minusgrader i över ett dygn nu, det har inte hänt på hela månaden förut.


På eftermiddagen var vi hos mamma och pappa och spelade kort. Det testades även att göra glass i mammas glassmaskin som hon fick i julklapp.


Hemmagjord jordgubbsglass.


Får se om magen kommer igång eller om jag måste ta dessa vid sänggående. Är lite nervös för att jag ska behöva sitta på toa hela dagen imorgon bara, ska ju på invigningen av nya gymet och hämta mitt träningskort.


Gott Nytt År på er alla!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi J säger:

Är en lugn o skön nyår här oxå. Hoppas det blir bättre med magen.

Gott nytt år.

Kram

2011-12-31 / 21:23:11
URL: http://cissishem.blogg.se/
Anna säger:

Gott 2012 önskar jag er!!!



Här var det också lugnt och skönt!



// Kram

2012-01-01 / 09:43:03
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!