Ensamt fredagsmys

Eller jag är inte alls ensam, Benjamin ligger i mitt knä och spinner. Fredrik är på julbord med sitt jobb ikväll så jag vet inte när han kommer hem. Veckan har varit ganska så jobbig pga förkylningen, som tur är så mår jag mycket bättre nu. Som vanligt när jag är lite småsjuk så kommer godissuget och den här gången försökte jag inte ens stå emot. Tog en "paus" från lchf-kosten i övrigt oxå denna vecka men planerar att börja om lite striktare nästa vecka och fram till julafton. Ska bli skönt att börja träna efter nyår.

Var på Hemköp en sväng efter jobbet och det följde med en påse Twist hem. Kommer så väl ihåg denna godispåse från när man var barn och slogs om de godaste bitarna med resten av familjen.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi J säger:

Min farmor/farfar köpte alltid hem twist när jag var liten.

Kram

2011-12-16 / 19:48:12
URL: http://cissishem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!