Lite småtrött

Har nu duschat och gjort mig i ordning för kvällen. Känner mig lite trött i kroppen nu (men på ett skönt sätt) och det är kanske inte så konstigt efter en heldag. Morgonen började med att jag cyklade ner till Viken (jag går med och lär mig städningen och postsorteringen där jag ska jobba under v. 30-32), vid halv nio tiden var vi klara och jag cyklade vidare till skolan. Och som sagt så cyklade vi upp till Fallingeberg efter maten (det är ungefär 2,5 mil om man räknar både dit och hemvägen) och där simmade vi rakt över sjön och tillbaka (vet inte hur långt det är men det kändes i armarna). Det är ju bäst att passa på när det är väder, man vet aldrig när det slår om.

Motorcykeln fick sig oxå en dusch nu på kvällen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Oj vad motion du har fått!



Men som du skriver, det är på ett skönt sätt!



// Kram

2010-07-05 / 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!