Nyårsfesten

Vi anlände först av gästerna och hjälpte Alex lite med förberedelserna då Milla jobbade.

Fredriks dukning.




Ragnar :-)


Alex.


Milla har kommit hem och fixar i ordning sig.


Maten bestod av tjälknöl med potatisgratäng och sallad (jag fick qorn-filé istället för kött).




Efterrätten blev kladdkaka med grädde.


Godistajm.


Alex, Anna och Frida.


Niklas fotar Manne.


Alex och Henrik.


Milla var frusen om fötterna.


Manne och Henrik leker med sina mobiltelefoner.


Alex och Niklas dansar till "far jag kan inte få upp min kokosnöt".


Niklas.


Limo och husse David.


Undrar vad David sagt till Fredrik.


Milla.


Jag.


Fredrik blev gladare och gladare (han är inte så glad idag dock).


Lilla Limo.


Fredrik och Niklas.




/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Såg ut som ett mycket lyckat nyår! :D

2010-01-02 / 09:16:50
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!