Det hemska hörnet

Hemma hos oss finns ett hemskt hörn, det är ett smalt litet utrymme mellan garderoben och väggen i sovrummet. Det går inte att använda det till något speciellt så det blir att man trycker in allt möjligt där som man inte orkar bry sig om just då. Idag bestämde jag mig för att rensa i det hemska hörnet och ta reda på vad som egentligen fanns därinne.


Jag hittade mest gamla skokartonger och tomma påsar, fråga mig inte varför jag lagt alla dem där för det vet jag inte själv. Men jag hittade lite saker som inte var skräp nämligen lite gratisgrejer som jag fått från Ellos och nya doftisar till bilen.


Vad tycker ni att Goffe ska få lukta? Körsbär eller kokos?


Nu ser det lite bättre ut i hemska hörnet.


Men vi har alltid kattburarna står för annars gör Benjamin inbrott i garderoben och river ut mina kläder.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

ooooh, vilken skillnad det blev!

Garderoben såg tacksam ut! En sån garderob har vi också. Mammma har en " rolig låda " i köket som hon säger. Det är en låda med bara lock i, lock till plastburkar. Och man har roligt, innan man får upp lådan!



// KRAM

2010-01-08 / 08:28:48
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!