3 rok till salu

Nu finns det en trea till salu i vårt hus och det är väldigt sällsynt, den är till och med på samma våning. Vi har pratat om att gå och titta på den. Det skulle vara skönt med lite större och ha ett "riktigt" kök och inte bara en kokvrå som vi har nu. Men samtidigt känner jag mig lite tveksam, jag har inget jobb och vi vet inte hur länge till Fredrik har det. Inte så roligt att köpa, tapetsera och göra i ordning och sedan sälja och flytta direkt igen för här kommer det ju aldrig komma några nya jobbtillfällen. Men men, titta ska vi väl i alla fall göra så får vi se hur det blir.

Här kan ni kika på den om ni vill: http://www.hemnet.se/beskrivning/574208?r=3
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Inge-Marie säger:

det är klart att ni ska kolla på den även om ni inte köper den.

2010-01-07 / 17:44:46
Anna säger:

Vill också ha en trea i vår förening.

Den såg bra ut. Men jag gillade inte att toaletten var anslutning till köket! Det såg äckligt och ohygieniskt ut.



// Kram

2010-01-08 / 08:31:11
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!