Vill du hjälpa Mimmi och Maja?

Hej alla därute!
 
Har lovat att hjälpa en tjej vid namn Maria att hitta ett nytt hem till sina två kattflickor och ber er därför att dela detta nödrop till så många som möjligt så de två små tjejerna kan få ett nytt hem så snart som möjligt.
 
 
 
 
Hej!
 
Jag söker nya hem till mina små goa flickor Maja 10 mån & Mimmi 9 mån då ena sonen har visat sig vara allergisk De är inte steriliserade än. Jag önskar helst nytt hem lite "på landet" men de är så duktiga o mysiga o lugna så inga problem att vara innekatter heller, här har de bara varit inne. Jag ser gärna att de får fortsätta vara tillsammans, men är ej ngt krav..... Mimmi är grårandig, väldigt lugn o försiktig, jättebra barnkatter båda två, Maja är lite rödaktig också, jättehärlig och den som är mer framåt av dessa båda. Jag lämnar dem inte hur som helst utan måste känna att det stämmer så det passar och blir så bra som möjligt för dem..... Känner du att du är rätt person att ta över mina små hjärtan eller vet om ngn annan så är du välkommen att höra dig av till mig, antingen här, via inboxen eller så nås jag på mobil 070-2077032. 
 
Överst: Mimmi. Underst: Maja.
 
  •  
     
     
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Vad snäll du är som hjälper henne :)
Kram

2013-03-10 / 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!