Sömn, semestertankar och nya recept

Sov jättedåligt igår, endast två timmar. Idag slocknade jag direkt när jag kom hem och sov till framåt halv ett, då gick jag ner och åt lunch tillsammans med Fredrik innan han gick till jobbet. På eftermiddagen sov jag sedan ytterligare tre timmar så nu ska det väl kanske vara lättare att hålla sig vaken till man kommer hem imorrnbitti.
 
Vi får gratistidningen Villaliv med posten ibland. Den innehåller mestadels reklam men ibland har de rabatter på olika hotellpaket och i detta nummer fanns det ett erbjudande som jag fastnade för. Fredrik tyckte det var en jättebra idé att försöka planera in till semestern. Erbjudandet var 5 övernattnigar på Glomstad Gjestehus vid Tretten i Gudbrandsdalen, Norge. Runtom dalen ligger det massor av fjäll man kan vandra i och fota den underbara utsikten. Hoppas bara vi lyckas få semester samtidigt i år igen.
 
Under fliken Recept & Mat på Arlas hemsida finns en rubrik som heter Veckomatsedlar där man kan välja olika sorters menyer, det som gjorde mig glad var att kategorin Vegetariskt fanns. En del av recepten verkar intressanta så dem ska jag prova, skönt med lite inspiration och nya maträtter.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Inge-Marie säger:

Det såg väldigt fint ut.blir nog en fin semster för er,bara det är skapligt väder oxå

2013-02-20 / 10:58:28
Anna säger:

Låter mysigt! Tänk då får han se RIKTIGA fjäll och inte bara Skuleberget :D Hahahahahaha!

Få inspiration till nya matsedlar mm är inte heller helt fel!

Nu är det dags att sätta i gång med torsdagssysslorna.

// Kram

Svar: Ja, men det fick han ju när vi åkte till Fulufjället oxå :) Men han får ju aldrig nog så det var bra att jag hittade den resan ;)
Carro

2013-02-21 / 07:34:55
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!