Små saker

Tänk att man kan bli så lycklig av små saker ibland, redan precis efter att jag vaknat hände flera sådan för mig idag.
 
1. Jag sov till kl 13.00 så jag känner mig inte helt förstörd som jag gjort de tidigare dagarna i veckan.
2. När jag drog undan gardinerna lös solen rakt in på mig.
3. Jag hann precis träffa Fredrik innan han försvann till sitt jobb. Så är det ofta för oss, att vi möts i dörren eller inte ses alls förrän helgen kommer.
4. Jag hittade den nya trädgårdkatalogen i posten + att jag har 50% på alla fröer fram till den 10 mars!
 
Ja tänk, fyra små saker av lycka.
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Ibland är det så lite som behövs!
För att man ska bli lycklig!

// Kram

2013-02-21 / 19:17:49
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!