Slit med bloggen

Nu på morgonen skulle jag ändra en liten liten sak i bloggen och lyckades på något sätt slarva bort hela kodmallen, fråga mig inte hur för det har jag ingen aning om. Jag tänkte att då får jag väl fixa en ny layout då så jag satte igång att leta efter en gratismall som jag kunde utgå ifrån. Jag bestämde mig efter någon timmes letande för en som jag gillade och laddade ner den. Valde ut en bild från förra sommarens semester att ha som header och så långt gick allt bra. Men nu är det så att jag tycker inte att bloggens titel ligger riktigt rätt i bilden utan skulle vilja flytta den till det övre hörnet istället men hittar inte hur man gör. Snälla Anna har försökt hjälpa mig och har gett mig tips om vart jag kan vända mig så jag har slängt iväg ett mail och hoppas på svar.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Kan inte du hjälpa mig att fixa min blogg någon dag när du har tid? Fattar ingenting om sådant.

Svar: Det kan vi titta på. Är hemma runt tre nästa vecka.
Carro

2013-04-13 / 15:01:45
URL: http://tantmillasvirkstuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!