Lite tidigt för blommor

Jag prenumererar på Allers Trädgård och då brukar man ibland få ett bra pris på blommor från Odla.nu så i år nappade jag på ett perennpaket för 199 kr. I orderbekräftelsen stod det att blommorna skickades ut i april-maj beroende på vart i landet man bodde, bra tänkte jag. Men så kom ju paketet med posten denna vecka och även om det varit plusgrader två nätter i rad nu så är det alldeles för mycket snö för att det ska gå att plantera ut.  Idag tog jag kartongen med mig ut i garaget och petade ner dem i urnorna som jag köpte på rea i höstas. Hoppas de klarar sig nu.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!