Oktobermarknad

Har varit en bra och rolig marknad även om jag inte köpte så mycket (endast strumpor). Milla och Alex var oxå lediga så de kom ner och gick med mig, även mamma orkade följa med.
Jag köpte ett äpple med chokladöverdrag doppat i godislinser.
Strumpshopping.
Jag tyckte det här var så roligt skrivet så jag var tvungen att fota det.
Hemma på fika.
Mycket lek med katterna blev det.
Och med varandra.
Milla och jag åker iväg för att köpa mat och läsk.
Marknadsdag är nästan alltid oxå skräpmatsdag.
Tack för sällskapet idag!! Det är så roligt när ni kommer.
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!