Lördagen 12 maj

Nu börjar mammas lägenhet (som hon själv sa) likna ett hem.












Mamma och jag är på utflykt till Holmbo.




Fikadax.


Mjuk dumlekaka och te.


Valde detta te då jag tyckte att det passade nu.




Stannar till på Nosringen på vägen hem där de skulle haft träff idag men på grund av det ostadiga vädret dök inte så många upp.




Mamma och jag gick en sväng uppe vid ödetorpet.




Hemma igen och har satt upp min nya köksklocka som jag fick av mamma.


Dagens sanning.


Saft, som den ska smaka.


Detta fick jag oxå av mamma.


Robban och Gurra är på fika.


Fredrik städar bilen.


Två rastlösa grabbar som äntligen fått komma ut.




Det dök upp en inkräktare som, läs och häpna, Gösta jagade bort.



Nu är det snart dax för kvällsmat.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi J säger:

Blev fint i lgh. Vart bor hon ngnstans??

Kram

2012-05-12 / 19:46:32
URL: http://cissishem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!