Öland

Blev en tripp till Öland idag och jag börjar med den obligatoriska bilden.
Kisspaus vid Emån som alltid.
Kollar husbilar i Kalmar innan vi åker över bron.
På väg!
Bilder från Ölands Djurpark.
När vi kom ut hade personalen klistrat dit märken på bilarna på parkeringen, Fredrik blev inte glad och rev bort märken direkt.
Efter djurparksbesöket åkte vi en sväng för att se om vi kunde hitta till Havtornsgården vilket vi inte gjorde så vi fortsatte till Haga Park för att bada. När vi kommit ner till vattnet upptäcker jag att min vattentäta kamera inte fungerar, på något sätt har det kommit in vatten i den, så därför finns inga badbilder.
 
Vi tittade in i Ölandschoklads nya lokaler.
Vi åker in till Kalmar för att äta kvällsmat.
Innan vi styr hemåt går vi en sväng på Stensö.
 
 
 
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi J säger:

Vilka härliga bilder. Är så fint på Öland.
Kram

2012-07-28 / 23:02:08
URL: http://cissishem.blogg.se
Anna säger:

Vilka härliga bilder!

Skrattade gått åt både hamburgaren och glassen! Geten skulle jag aldrig fått klappa för F.

Glöm inte att EFIT:a i dag!

// Kram

Svar: Getterna var jättesnälla o söta. Kram
Carro

2012-07-29 / 07:45:53
URL: http://annalundberg.org
Micke säger:

Jättefina bilder på er Ölands-&Kalmartripp :)

2012-07-29 / 10:20:29
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!