Det här med sömn

Varför ska det vara så svårt att sova i veckorna? Varje morgon när klockan ringer är man svintrött och tänker att ikväll ska jag lägga mig tidigt. Men gör man det? Nej! Jag har oftast inga problem att somna när jag lägger mig men sedan så vaknar jag alltid under natten och kan inte somna om utan ligger bara där och väntar på att klockan ska ringa. Underligt nog händer detta bara i veckorna, på helgerna är det ytterst sällan som jag vaknar upp mitt i natten. Idag har jag varit helt slut hela dagen och bara längtat hem. När jag äntligen kom hem hade jag tänkt försöka laga ett par byxor och börja på en inköpslista till på fredag men inget av det har jag orkat göra. Jag har bara gjort det som var absolut tvunget, vilket var att ta en dusch och köra en tvättmaskin med strumpor och handdukar, sedan har jag bara legat i soffan. Två dagar kvar innan helgen är här nu och då hoppas jag på att få sova ut.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Ja hoppas att du får en bra natt nu så du kan känna dig utvilad.Och att helgen blir bra.Kram

2012-01-25 / 23:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!