Så åkte julen ut

Eller åkte ut gjorde den väl inte, en del åkte upp på vinden och resten ner till matkällaren. Ja, vi har med andra ord städat bort julen idag så nu ser allt ut som vanligt igen och det känns skönt.
 
De fina vita lyktorna som ni kan se på denna bild fick jag av Milla i julklapp.
Följande bilder blev lite mörka men det är lite skumt härinne så.
I lilla fönstret i trappan satte jag dit några gamla ljuslyktor för det såg så tomt ut näe jag tog ner tomtarna.
För första gången på länge skiner solen och lämnar skuggor på väggen.
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Så otroligt härligt med solljus! Vi har också haft sol i dag. Men den orkar inte in till oss än.

Det är såna lyktor som jag har på balkongen, fast gråa.

Ska städa undan julen till veckan.

// Kram

2012-12-28 / 15:36:33
URL: http://annalundberg.org
Cissi Juhlin säger:

Tänk vad man tröttnar fort direkt när det är slut ahahahah.
Trevlig helg.
Kram

2012-12-28 / 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!