Ett Foto I Timmen 26 december 2012

Hej och hå så var det efit igen! Mina bilder kommer ut lite sent då vi varit på resande fot, jag har inte hållit ngon koll alls på klockan heller som jag brukar så detta blev en efit utan exakt tidangivelse. Flera glada efit:are hittar du HÄR.
 
Vaknar.
Fredrik har oxå vaknat.
Frukost.
Plockar undan i rummet där vi sovit.
På väg till pulkabacken.
Framme.
Hemma hos Hobbe igen.
Julmat för fjärde dagen i rad.
Det spelas fyra i rad.
Har börjat hemresan och lyssnar på p3.
Stannat i Uppsala för att handla.
En sur Fredrik (och jag har lyckats få med fingret i bilden).
Kisspaus i Strängnäs.
Ska tanka.
Hem ljuva hem!
Denna har jag bland annat fått i julklapp i helgen.
Nä, nu blir det fruktsallad och sen är det nog inte långt till sängen.
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Trodde inte du skulle köra EFIT i dag. Lika roligt varje gång att följa och se dina vardagsbilder!

Den där toan, skulle inte jag kissa på! * yach * Kan han vara sur din F?

// Många kramar

2012-12-27 / 08:15:28
URL: http://annalundberg.org
Kattis säger:

Tänk att det är så härligt att komma hem! :)

Blev riktigt sugen på pulkaåkning, som jag inte hunnit med att testa i år.

Svar: Ja, det är riktigt skönt hur trevligt mn än har haft borta :)
Carro

2012-12-27 / 10:22:36
URL: http://kattislillavra.blogspot.se
Micke säger:

Verkar varit full rulle där i julhelgen.
Det var ju nästan så man saknade din vanliga förstabild :)

Svar: Den kommer tillbaka nästa gång ska du se ;)
Carro

2012-12-27 / 19:36:18
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!