Regnig lördag

Helgen efter första jobbveckan kom äntligen, Fredrik jobbar övertid och det regnar. Efter att ha sett på tv i tre timmar blir jag uttråkad och bestämmer mig för att gå och hälsa på mamma och Dagny. Vi fikar på balkongen.
Det fortsätter att regna så jag föreslår att vi ska åka en sväng till Marias hus då jag är sugen på att köpa en låda till mina smycken.
Mina fynd: En kossetermometer (som inte verkar funka).
En sockerskål och smyckelådan.
Denna söta flätade kopp.
När Fredrik kommer hem äter vi mat och går sedan ut för att gå Fifallarundan.
När vi kommer fram till Axvägen ser vi mamma och Dagny som är ute i gräset så vi går och pratat med dem.
På kvällen såg vi en ganska så rolig och lättsam film.
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Mattes lilla Dagny

2012-08-21 / 18:37:09
URL: http://camillaworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!