Ett Foto I Timmen 11 augusti 2012

Då kör vi Efit då så här näst sista lediga dagen innan jobbat drar igång igen. Vi ni kika på fler Efit:ar eller kanske vara med själva klickar ni HÄR.
 
05.20: Vaknar till och går på toa.
07.50: Vaknar av att någon ligger och spinner bredvid min kudde.
08.50: Ska spraya in ugnen.
9.50: Har släppt ut katterna på framsidan.
10.50: Beudrar den första rosenskäran som slagit ut, de är väldigt sena i år.
11.50: Har tagit oss till Norrköping för att handla färg till Golfen på Söderbergs men de har visst stängt lördagar och söndagar över sommaren.
12.50: Har handlat lite på Ö&B.
13.50: Kommit hem och är vrålhungriga så det blir att värma rester från igår.
14.50: Det putsas och poleras i garaget.
15.50: Han är så fin min Gösta.
16.50: Har gått upp till Barrstigen för att hälsa på.
17.50: Det vankas grillat.
18.50: Här har vi precis ätit klart.
19.50: Ute på promenad.
20.50: Tänder lite mysljus.
 
Nu sätter jag punkt för denna gång, tack alla som följt min dag!
 
 
 
 
 
 
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
thinki.se säger:

Aaah mitt favvo kakel. En EFIT hos Carro utan mitt favvo kakel är ingen EFIT alls ;o)


Svar: Hihi! Ja, kaklet är oftast med :)
Carro

2012-08-11 / 09:32:12
URL: http://www.thinki.se/wp
Ariella säger:

Hej!
Kikar in på din dag. Ååå vilken fiffig lösning att binda katterna i ett långt band. Min svarta vill gå ut jämt å vi varken vågar släppa ut honom pga biltrafiken eller litar på att han stannar på tomten.

Svar: Nä, lösa törs jag inte ha dem då vi oxå bor nära gatan och det funkar bra såhär.
Carro

2012-08-11 / 15:50:30
URL: http://ariellasvardag.blogspot.se
Jea säger:

Hej kollar in din dag :) Söt katter du har :)

Svar: Tack tack :)
Carro

Micke säger:

Kollat in resten av dagen.
Ganska soft dag det där, som min ungefär..

Var här och kikade igår med men gick inte kommentera och jag hamnade hos "kossan" som blogg.se envisas med.

Svar: Ja, den där kossan kan man bli galen på! Den har varit framme ovanligt mycket den senaste tiden.
Carro

2012-08-12 / 09:02:44
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!