En semester att minnas

Även fast jag bara har kommit till den andra jobbveckan efter semestern så har jag redan börjat drömma mig tillbaka till den roligaste sommaren på länge.
 
Vi fick träffa Anna och Frelle igen och besöka dem i deras hem. Vi fick se en stad som var helt ny för oss och vissa av oss testade något nytt.
 
Vi hittade ett nytt badställe där även mamma kunde komma i vattnet nämligen Västersjön.
 
Vi besökte Solens och Vindarnas Ö, badade på Haga Park och besökte djurparken.
 
Vi var ute på sjön i Reines båt och badade vid Hallmare havsbad.
 
Jag är nöjd med alla resor och utflykter vi gjorde men den som jag tänker mest på när jag vill drömma mig bort från verkligheten en stund är den sista resan, min födelsedagsresa till Dalarna. Den vackra naturen där är något som jag hoppas få se mera av.
 
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!