Vår lördag

Dagen började med rostat bröd och världens godaste marmelad.


Så här såg framsidan ut imorse.


Men vem är det som hänger däruppe?


Nu är det min tur!


Grävhjälpen har dykt upp.


Den gamla fula komposten var i vägen så den fick lov att rivas.


Längst ner i komposten hittade vi två däck på aluminiumfälg.


Nu har vi gjort tre "väggar" av Thujaplantor. Nu är det bara trädäcket som ska byggas oxå men det känns som om det kommer dröja lääääänge innan jag lyckas övertala Fredrik att vi ska börja med det. Jag vill så gärna att det ska bli klart innan sommaren så man kan sitta där och grilla och ha mysigt. Vill köpa urnor och plantera blommor i och skaffa trädgårdsdjur.


Vi skulle ta första svängen på mc'n på eftermiddagen.


Men när Fredrik skulle tanka upptäckte han att tanklocket fastnat under vintern så det var bara att vända hem igen.


Nu väntar jag på att mamma ska komma på besök.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Vad synd att jag inte kunde komma neråt Viken idag. Hade varit kul att se er arbeta. ;-)

2012-04-28 / 16:36:56
Anna säger:

Det kommer bli riktigt snyggt med häcken!



// Kram

2012-04-29 / 12:51:29
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!