Nya mp3:an

I onsdags förra veckan hände en olycka med min mp3-spelare. Den flög ur fickan och föll 15 meter och slog i betonggolvet två plan ner. När jag kom ner för att plocka upp den hade den delat på sig och on/off-knappen var borta. Jag blev väldigt irriterad för det är så tråkigt att jobba om man inte kan lyssna på radion samtidigt. Men efter lunchrasten lyckades en jobbarkompis med hjälp av en böjd ståltråd få igång den, displayen funkade inte så jag kunde inte bläddra i menyn men jag kunde i alla fall lyssna på den de två dagarna som var kvar innan påsk.

Min gamla mp3 som jag fick i julklapp av Fredrik för några år sen.


På långfredagen blev det en tur till Norrköping för att inhandla en ny. Nog för att jag saknar den gamla som jag tyckte jättemycket om så gillar jag storleken bättre på den nya.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Alldeles rosa och fin! :)

2012-04-13 / 09:39:05
URL: http://leecastillio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!