Ingen sovmorgon här inte

Som vanligt när Fredrik jobbar helg vaknar jag när han går upp och kan inte somna om. Vilket innebär att jag då är vaken TIDIGARE än i veckorna då jag jobbar och det känns ju sådär en lördagmorgon. Låg kvar i sängen med laptopen, ingen idé att gå upp då det ändå inte finns något att göra såhär tidigt och så börjar det ju bli svinkallt i huset på morgonen nu när hösten anlänt. Men men efter ett tag så började ju batteriet ta slut och strömsladden låg på undervåningen så det var bara att pallra sig ner, dra på sig fleecerocken och tända upp stearinljusen.

Har några projekt som jag ska ta tag i idag på förmiddagen men det är för tidigt än, dels öppnar inte affären än på några timmar och dels är det för tidigt att börja väsnas.

Kommer att bli en ganska LCHF-fri dag idag då vi ska ha kalas för mamma och Milla i eftermiddag men det gör ingenting för jag har märkt att jag går ner lite i alla fall även om man syndar lite en dag i veckan. Hittills är det -2,2 kg så det går inte så fort men det är åt rätt håll.

Idag är det 5 år sedan jag och Fredrik träffades.

Nä, nu börjar magen kurra så bäst att förbereda frulle.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hurra! Och grattis på eran 5 års dag!



Härligt att vågen visar minus!



// Kram

2011-09-17 / 08:13:17
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!