Det blev en mc-sväng

Vi hade pratat om att vi skulle ta en tur på mc'n igår men när vi kom hem från Söderköping var Fredrik för trött för att köra så vi tog en sväng nu ikväll istället. Jag hade ingen som helst lust att fota men jag tog i alla fall med mig kameran och det var tur det för när vi väntade på färjan vid Stegeborg fick jag tråkigt och då var den ett bra tidsfördriv.

Ruinen.




Typiskt nog kom vi mitt vid mattid.




Ruinen igen.


Fredrik bara pratar i telefon.




Fotar min skugga.


Kom nu då färja! Jag har ju tråkigt.


Äntligen!




Mysigt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!