Roliga ord

Bilderna jag kommer att ladda upp här är inte särskilt bra då de är fotade med min mobil. Jag är inte en person som fotar särskilt mycket med mobilen då jag äger en systemkamera och två kompaktkameror så finns det ju ingen anledning. Men ibland ser man roliga saker som man vill föreviga och man inte har någon kamera med sig som i de här fallen på jobbet.

På en slang.


Nästa ord hittade jag på en strömbrytare.


Skrivet på en vägg.


Bjuder på en bild som jag tog en väldigt kall vintermorgon oxå, tyckte färgerna var så vackra (fast de syns ju inte så bra på bilden).
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!