Nytt kontrakt och semester

Igår skrev jag på ett nytt kontrakt som sträcker sig fram till 1 augusti och efter det är det meningen att jag ska få en fast anställning, men mycket kan ju hända innan dess.

Sedan har vi även fått lämna in vilka veckor vi vill ha semester i sommar. Jag valde veckorna 28-31 eftersom Fredrik troligtvis har de veckorna (hoppas verkligen att han har det nu oxå). Det blir första gången i hela mitt liv som jag kommer ha en fyra veckors semester som dessutom är betald! Ja, det blir visserligen fyra dagar som blir obetalda eftersom jag inte jobbat ett helt år men det kan man ju stå ut med.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Grattis gumman vad glad ja blir att det ordnnar sig för dig.Kramis

2011-03-24 / 20:10:30
Zara säger:

Hej hej!!



Va kul!! Att du äntligen vet lite mer...

Skönt me sem, första gången här me! Men jag tog bara 2 veckor. Efter som att sommar sem är lite dåligt i vårat hus! :)

Hoppas att Fredrik o du får 4 veckor ihop!

Kram

2011-03-24 / 20:18:00
Zara säger:

Hej hej!!



Va kul!! Att du äntligen vet lite mer...

Skönt me sem, första gången här me! Men jag tog bara 2 veckor. Efter som att sommar sem är lite dåligt i vårat hus! :)

Hoppas att Fredrik o du får 4 veckor ihop!

Kram

2011-03-24 / 20:18:37
Anna säger:

Grattis!



// Kram

2011-03-25 / 10:39:53
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!