Mina fynd

I förmiddags var Milla här en sväng för att kolla hur det gick med köket. Eftersom Systembolaget här i Viken hade premiär för självplock idag ville Milla gå dit och titta (hon brukar hoppa in och jobba extra där ibland) så hon och jag åkte ner. Jag köpte en bag-in-box (Tre apor) och en ny sorts cider. När vi åkte därifrån frågade Milla om jag hade tid att gå in på Auktionsbyrån och där är det jättekul att gå och titta, speciellt med Milla, så vi stannade till där oxå.

Milla hittade en fin gammal skål.


Själv fyndade jag dessa som jag tänker plantera blommor i och ha utanför längre fram i vår.




När vi kom tillbaka hade Inge-Marie och Bosse oxå kommit för att titta på köksbygget och ta en fika. Enligt Inge-Marie var Fredriks kommentar när han såg mig plocka ur mina inköp ur bilen "Nej! De har varit på Auktionsbyrån!"
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!