Lördag i Linköping

Igår styrde vi kosan mot Linköping för att besöka Ikea och Biltema samt fira Simons födelsedag.

På vägen stannade vi till i Thorpstorp för att lämna namnsdagspresenten till Milla (hon har namnsdag på måndag). Jag köper alltid trosor till henne när hon har namnsdag men i år hittade jag även en blomma som jag tyckte passade henne, bilden är inte jättebra.


Paret Olsson-Eklund


Efter att vi varit på Ikea ville Fredrik köpa korv med bröd (en sådan kostar ju bara 4 kr där) men kön var så fruktansvärt lång att han inte orkade ställa sig där så vi gick vidare till Biltema. När vi kom dit upptäckte jag att korven med bröd kostade 5 kr där så då gick vi in till Caféet innan vi handlade. Jag tog en vaniljsemla som jag blev lite besviken på då den knappt innehöll någon vanilj.


Sedan bar det av till Jägarvallen för att fira Simon som fyllde 14 år.

Medsamma när vi kom blev jag och Fredrik överfallna av den överkeliga katten Skorpan (födelsedagsbarnet syns i bakgrunden).


Reine, Adam och Stina.


Adam och familjens andra katt Gizmo.


Födelsedagsbarnet är väldigt svår att fånga på bild.


Men till slut lyckades jag.


Några andra som var väldigt svåra att fota var familjen Lönns två hundar så jag fick filma dem istället.


/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hahahaha!



Kul med trosor som namnsdags present!



:D



// Kram

2011-03-06 / 20:19:39
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!