Sista juni

Kan inte fatta att juni redan är slut och att det är 1 juli imorrn, sedan snön försvann har tiden bara sprungit iväg. En jobbdag kvar innan helgen, sedan bara en jobbvecka kvar innan semestern. Min allra första riktiga fyra veckors semester! Det ska bli så skönt! Slippa alla måsten och krav för en tid, bara leva för dagen, åka på massor av utflykter, ta miljoner med foton som man kan njuta av när det blir vinter och kallt. Åh, vad jag längtar! Första utflykten är inbokad under första veckan fast vi har inte bestämt vilken dag ännu, får väl se hur vädret blir och när det passar alla. Jag ska i alla fall klippa mig på semesterns första dag, har inte gjort det sedan i februari.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Låter toppen. Jag jobbar till den 31/8. Kram

2011-06-30 / 20:20:12
Anna säger:

Ja, det är sjukt. Om 6 månader är det nyårs! Och inte har det gått framåt det minsta med min hälsa!



Hörrö du du, du har visst ETT måste under semestern!!! Och det är att du ska trilla i sjön!!!



Hahahahaha!



// Kram

2011-06-30 / 21:35:33
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!