Semesterpresent

I mitten av veckan beställde jag en liten semesterpresent till mig själv och igårkväll hämtade jag ut paketet på Ica Fyren. Jag kunde knappt vänta tills jag var hemma med att öppna kartongen.

Här är den! Min Canon Ixus 220 HS.


Följande bilder är alla tagna med Ixusen.

Den här bilden tog Fredrik på mig och Benjamin imorse.


På väg ner till Västervik, gissa om det var någon som svor.


Väl framme vart Goffe törstig.


Anledningen till att vi åkte var att Fredrik ville till Engströms bil och få en prisuppgift på en ny Golf GTI samt visa upp Goffe och se vad han kunde få för honom i inbyte där. Men efter det fick jag besöka Västerviks roligaste butik :-)


Jag köpte en strandkorg och lite saker till katterna, bilder kommer en annan gång. Innan vi begav oss hemmåt igen blev det ett stopp på Willys för storhandling. Nu är vi hemma igen och Fredrik står i köket och lagar kycklingpasta.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Presenter till sig själv, är aldrig fel!



Den såg trevlig ut och bilderna blev fina!



// Kram

2011-06-18 / 19:43:21
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!