Midsommarafton 2011

Midsommaraftonen firade vi i Thorpstorp tillsammans med Milla, Alex och deras vänner.

Bilen packas.




Snart framme.


Eftersom det var knytkalas så hade ju alla fått i uppgift att ta med sig något och den som blivit tilldelad att köpa snacks hade verkligen inte snålat (det hade ingen annan heller för den delen).


Lunchen har börjat tillagas.




Färskpotatis, lax, sill, gräddfil och gräslök.








Efter maten blev det tipspromenad.


Rc-bilkörning.


Lilla Maggan.


Alex hade dagen till ära bakat en jordgubbstårta som var väldigt väldigt god.




Cider med smak av svarta vinbär och nässlor, rekomenderas inte.


Dax för golf.


Grillmäster in action.




Mina kycklingspett och Millas ugnsgrillade rotfrukter.






Efter maten blev jag och Anna väldigt trötta.




Milla testar att köra rc-bil.




När det blev för kallt ute flyttade vi in oss och det blev att lyssna på musik och spela lite spel.








Imorse vaknade jag och Fredrik som vanligt före alla andra så jag lånade Millas dator.


Frukost.








På vägen hem stannade vi till på Willys.


Sommarplåga.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Låter som en bra midsommar. Härliga bilder :)

Kram

2011-06-25 / 14:54:54
Anna säger:

Verkar ha varit en trelvig midsommarafton!



Sommarplåga, husvagnen eller regnet? :D



// Kram

2011-06-25 / 19:32:22
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!