Megaont i magen

Omkring klockan 14 idag högg det bara till i magen och jag visste direkt vad som väntade. Jag ignorerade smärtan och gjorde klart mitt jobb för dagen men sista halvtimmen var jag tvungen att vika mig dubbel flera gånger. Vägen hem blev jobbig då det gör mest ont när jag sitter ner när dessa attacker kommer, att det var massor av köer underlättade ju inte heller. När jag kom hem gick jag direkt ner i duschen och stannade där extra länge i hopp om att magen skulle göra mindre ont när jag slappnade av. Efter duschen började jag frysa så jag fick gåshud så jag bäddade ner mig under en fleecefilt i soffan, jag fick snabbt sällskap av Benjamin. Jag gick efter en stund ut i köket för att försöka äta lite, gjorde en skål havregrynsgröt som ska vara snällt mot magen men det skulle jag inte ha gjort. Bara ett par minuter efter att jag ätit var det bara att springa till toan och det har jag fått gjort ytterligare en gång till efter det. Magen är nu spänd och svullen, minst ont gör det när jag ligger utsträckt på rygg. Hoppas verkligen att det går över till i morgon, lär inte bli populärt om jag blir hemma då jag just nu är den enda på min avdelning, men har jag så här ont kommer jag inte ens klara av att köra till jobbet.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Jobbigt med magen. Är det ngt du inte tål eller bara kommer det ibland?

Kram o Krya på dig.

2011-06-27 / 21:38:55
Milla säger:

Såg att du blev hemma. (såg dig och Fredrik när ni gick till ica imorse). Krya på dig! Kram

2011-06-28 / 12:24:32
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Så blir min mage också, när den bråkar. Fast den har varit lugn nu ett tag.



Tycker du ska besöka sjukhuset, så att de får ta prover. Att det inte är gallan eller nåt.



Krya på dig!



// Kram

2011-06-28 / 13:02:58
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!