Mattes knasboll

Detta mötte mig när jag kom ut i köket efter att ha kommit hem från jobbet.


Benjmin hade lagt sin favvoråtta i matskålen. Han brukar göra så ibland men jag vet inte varför. När jag tog råttan och kastade in den i vardagsrummet sprang han efter den och kom tillbaka med den ut i köket. Ibland lägger han sina råttor precis innanför ytterdörren när jag och Fredrik är ute så vi ska se dem när vi kommer in, precis som en utekatt lägger sitt byte på trappan för att visa sin ägare.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Hahahaha!



Så gulligt!



Benji, kanske tyckte att råttan också behövde mat!



// Kram

2011-06-16 / 19:13:48
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!