Det är fel på mig

Visst håller magen på att bli bättre men den gör fortfarande ont ändå lyckades jag på något omöjligt vis bli sugen på ballerinakex förut. Jag försökte intala mig själv att det verkligen inte var någon bra idé att cykla iväg och köpa ett paket, men vad hjälpte det? När jag kommer hem, öppnar paketet och tar ett par kex så inser jag att det inte ens är gott och att jag inte alls vill ha dem. Vad är det för jävla fel på mig?! Magen gör inte mera ont än förut men den är svullen som en badboll och jag är törstig som en gnu fast jag hinkat i mig hur mycket vatten som helst.

Jag ligger nu i sängen. Borde väl sova ifall jag känner att jag kan gå till jobbet när klockan ringer imorrn men jag har ingen ro i kroppen. Vill att Fredrik ska komma hem! Jag vet att han kommer snart för han slutar jobba om tjugo minuter men jag vill att han ska komma NU!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Du ska gå till en läkare och ta reda på vad det är för fel gumman Kram

2011-06-29 / 05:19:41
Milla säger:

Gravid?

2011-06-29 / 21:02:21
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!