Bye bye datorn

Det är nog bra att det finns regniga dagar så man får lite gjort inne. Jag har nu börjat röja undan på mitt skrivbord i datarummet, packat ner min gamla dator då jag köpte en ny för några veckor sedan. Den gamla har sedan vi flyttade till huset inte fungerat som den ska, den orkar knappt med internet och det går inte att ladda upp bilder på bloggen så det enda jag använt den till i ett år är att lagra bilder i. Men nu har jag som sagt skaffat en ny (en laptop) och lagt över alla mina bilder och dokument till den.

Före.


Efter.




Som jag nämnt i tidigare inlägg: En kartong kan man bara inte motstå.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Glöm inte att ta ur katten ur kartongen innan den åker till tippen (eller dit den ska).

2011-06-19 / 13:00:45
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Du kan få komma hit och rensa också!!!



Hahaha! Instämmer med Milla!



// Många Kramar

2011-06-19 / 17:07:31
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!