Firat Fredrik

När vi kom hem från stan tog vi ut katterna så vi kunde öppna korsdrag inne. Gösta surade lite i hallen till en början.




Milla som kom direkt från jobbet anlände först av gästerna.


Fredrik förbereder för kycklingtacos.


Vi intog maten ute i skuggan under äppelträdet bredvid garaget.








Gösta har kommit fram efter en tupplur i bilen.


Mamma har varit uppe på gräsmattan och plockat smultron.


Alex kommer och är bekymrad över att han kört sönder Fredriks rc-bil.


Sedan bråkade han lite med Milla.






Så blev det fika.






Gösta fick lite grädde.


Efter fikat bestämde vi oss för att gå ner till centrum och strosa runt lite allihopa. Eftersom mamma inte orkar gå så långt med sitt onda knä åkte hon, pappa (och Alex som inte orkade gå) bil ner och väntade på oss andra där.


Promenad i hamnen.












Vi såg oxå dessa små underbara små dunbollar.




Goffe stod parkerad utanför sitt nya hem.




Fredrik hittade en liten padda som hade ett rosblad i munnen.


Här ska mamma och pappa bege sig hemåt så vi tar adjö.


En kort stund efter att vi kommit hem och Milla och Alex oxå åkt hemåt fick jag ett sms från Zara som undrade om vi ville följa med henne och Bacardi ut på promenad. Det var alldeles för varmt för att vara inne och det hade ju först då börjat bli behagligt ute så vi följde med.


Jag sitter just nu ute på balkongen och det blåser ganska så svalt så jag får ha fleece-morgonrocken på mig för att inte frysa. Fredrik som ska upp tidigt och jobba imorrn har gått och lagt sig men jag tror inte att han sover så bra med tanke på temperaturen i sovrummet. Jag ska nog ta och borsta tänderna och sedan krypa till kojs jag oxå.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!