Ensam fredagkväll

Jag är ensam hemma den här fredagkvällen, Fredrik är ute och åker båt med sina jobbarkompisar. Han skickade den här bilden till min mobil för en stund sedan.


Eller ensam...det är jag ju inte alls det. Benjamin har krupit upp i soffan och lagt sig alldeles intill mig. Det är sjukt varmt härinne, har takfläkten igång men det märks knappt. Skönt att man inte behöver gå och lägga sig tidigt ikväll för i den här värmen kan väl ingen människa sova. Imorrn ska det visst bli regn och åska så då kanske det blir lite bättre luft sen. Funderar på att föreslå en stadsresa ifall det ändå ska regna för det finns en del saker som vi behöver köpa.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Vilken härlig bild. Ja hoppas faktiskt på lite regn så det rensar luften o det blir lite svalare :) Kram

2011-07-01 / 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!