Vad trött jag blir

Inte nog med att man inte kan sova längre än till klockan 5 när man är ledig så måste man irritera sig över arbetsgivarens dumheter även på lördagmorgonen. Eftersom jag inget hört igår så skickade jag igårkväll ett mail till min personalansvarige och frågade om han fått något besked. Nu på morgonen när jag öppnar min mail ser jag att han svarat sent igår efter att jag gått och lagt mig och svaret lyder: "Vilket besked?" Vadå vilket besked?! Jag är uppsagd, har sista arbetsdagen på måndag och har väntat på att få veta om det blir någon fortsättning eller inte i två veckor nu! Vilket besked tror han att jag menar?! Jag VILL ha ett jobb men jag orkar inte med det här.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anneli säger:

Blir det inget mer där men ändå kan tänka dig att fortsätta städa så kan du ju sätta upp dig på kommunens vikarielista eller be om att få ha praktik till en början. Verkar rätt stora chanser att det blir mer o mer jobb om man börjar som vikarie/praktikanr där. Just nu har de ju anställningsstopp men det är ju pensionsavgångar osv famöver så de kommer säkert behöva mer folk.

Som Karina. Hon började ju med praktik o nu har hon ju fått jobb där några månader (med fömodad förlängning).

2011-01-29 / 07:47:45
Milla säger:

Det är bara att konstatera... Chefer är (för det mesta) idioter!

2011-01-29 / 10:01:12
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Det är ju faktsikt din framtid det rör sig om!



Vilket hittar inte ordet



Hoppas att du får besked på måndag!



Skicka ett mail åt honom i dag! :D



// Kramisar

2011-01-29 / 13:05:19
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!