Min första dag på labb

Idag har jag jobbat min första dag på labb som provtagare. Arbetsuppgifterna består av att samla in prover från runt om i fabrikerna såsom mäsk, mjöl, pellets och etanol. Inne på labb testar man bland annat pH-värdet och etanolhalt. Jag var lite nervös imorse för hur det skulle gå men det har gått över förväntan och fast att det tillkom en hel del extra prover under dagen så blev jag klar i tid. Ska jobba på labb imorgon och på onsdag oxå men hoppas att det blir lite mindre prover då så man slipper stressa så mycket och hinner ta sina raster när man ska.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi Juhlin säger:

Låter jätte spännande med labbet.

Kram

2011-01-10 / 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!