Det verkar lösa sig

Idag när jag var på väg hem från jobbet ringde min personalansvarig på Uniflex. Han sa att Agro vill behålla oss men att de måste ha ett ok från facket först och att det kunde dröja några dagar in i februari och mitt kontrakt går ju ut 31 januari. Han frågade då om jag kunde tänka mig att ta semester de dagarna. Jag svarade att det kan jag göra fast jag tycker att det är jävligt sniket av dem att jag ska behöva offra semesterdagar på det. Egentligen borde de betala ut lön som vanligt för de dagarna oxå, det gör andra bemanningsföretag. Men det känns hur som helst skönt att slippa bli arbetslös igen.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Roligt att dom vill behålla dig!



Men inget förvånar mig längre, med tanke på min egen situation!



Men visst är det sjukt, att du måste ta semesterdagar!



// Många Kramar

2011-01-25 / 19:22:35
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!