Där fick han

När jag kollade min mobil vid halv nio imorse hade jag ett missat samtal från Uniflex, jag ringde genast upp min personalansvarige. Han svarade direkt och sa att naturligtvis skulle jag få min lägstalön om det blir så att jag får gå hemma några dagar och att det här med semesterdagarna bara hade varit en vädjan från honom. Vilket bullshit! När han ringde min första gången sa han inget alls om lönen! Ett fult knep för att försöka blåsa mig på pengar som jag har rätt till vad var det var. Det kändes så himla skönt att klämma åt dem och den känslan har jag levt på hela dagen idag. Förhoppningsvis får jag ett besked på fredag om hur det blir framöver.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Grattis

2011-01-26 / 21:14:53
Niklas Karlsson säger:

Härligt!!

2011-01-26 / 22:58:25
Anna säger:

Go tjejen!



Härligt!



// Kram

2011-01-27 / 08:59:32
URL: http://annalundberg.org
Cissi Juhlin säger:

Bra & Grattis. Kram

2011-01-27 / 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!